• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Ethics and Pharmaceutical Industry

Khurram Mirza, Majed Rashid, Ahmed Imran Hunjra
Paperback | Engels
€ 48,45
+ 96 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Does marketing practices of pharmaceutical companies in developed and third world countries are same? This book gives a perspective of Unethical Marketing and Promotional activities done by Pharmaceutical Companies.Pharmaceuticals internationally are under scrutiny, for conducting their business on high ethical grounds but this would seem to be a wild goose chased, when we actually evaluate the business conduct of those organizations in developing countries. There is a substantial difference of ethical conduct in doing business in third world countries like Pakistan. In this book the author tries to elaborate these differences for understanding the Unethical Marketing and Promotion of Pharmaceutical Industry in Pakistan.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
120
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783659103247
Verschijningsdatum:
30/04/2012
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
185 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 96 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.