• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Ethics

George G Brenkert
Hardcover | Engels | Foundations of Business Ethics | nr. 8
€ 184,95
+ 369 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Marketing Ethics addresses head-on the ethical questions, misunderstandings and challenges that marketing raises while defining marketing as a moral activity.
  • A substantial introduction to the ethics of marketing, exploring the integral relations of marketing and morality
  • Identifies and discusses a series of ethical tools and the marketing framework they constitute that are required for moral marketing
  • Considers broader meanings and background assumptions of marketing infrequently included in other marketing literature
  • Adds direction and meaning to problems in marketing ethics through reflection on concepts such as individual choice, freedom and responsibility, desire satisfaction, noncoercive exchanges, and instrumental efficiency

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
272
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 8

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780631214229
Verschijningsdatum:
3/03/2008
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
162 mm x 230 mm
Gewicht:
553 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 369 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.