Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Quelles sont les stratégies marketing mises en oeuvre autour de clubs sportifs comme le Paris Saint-Germain ou le Rugby Club Toulonnais, d’événements tels que le Vendée Globe ou l’Open 13, et de stades modernes à l’image de l’O2 Arena de Londres ? À partir de l’analyse du business model des organisations sportives, cet ouvrage décrypte les usages et tendances marketing tels qu’ils sont pratiqués dans le sport business. Il aborde : • le management des marques sportives (clubs et événements) et de leurs partenaires ; • l’expérience du consommateur au coeur des spectacles, et le développement des services qui lui sont proposés dans les enceintes sportives (marketing des services et expérientiel) ; • l’activation de parrainages sportifs et le développement des prestations de relations publiques (marketing relationnel) ; • les enjeux et impacts territoriaux liés à l’implantation géographique des marques sportives (marketing territorial). Illustré de nombreux exemples, ce livre propose une analyse large et précise du secteur aux professionnels et aux étudiantsqui souhaitent se spécialiser.