Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing du sport et événementiel sportif

Lionel Maltese, Jean-Philippe Danglade
Paperback | Frans
€ 33,65
+ 67 punten
Uitvoering
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Quelles sont les stratégies marketing mises en oeuvre autour de
clubs sportifs comme le Paris Saint-Germain ou le Rugby Club
Toulonnais, d'événements tels que le Vendée Globe ou l'Open 13,
et de stades modernes à l'image de l'O2 Arena de Londres ?

À partir de l'analyse du business model des organisations sportives,
cet ouvrage décrypte les usages et tendances marketing tels qu'ils
sont pratiqués dans le sport business. Il aborde :


  • le management des marques sportives (clubs et événements)
    et de leurs partenaires ;

  • l'expérience du consommateur au coeur des spectacles,
    et le développement des services qui lui sont proposés dans
    les enceintes sportives (marketing des services et expérientiel) ;

  • l'activation de parrainages sportifs et le développement des
    prestations de relations publiques (marketing relationnel) ;

  • les enjeux et impacts territoriaux liés à l'implantation
    géographique des marques sportives (marketing territorial).

Illustré de nombreux exemples, ce livre propose une analyse
large et précise du secteur aux professionnels et aux étudiants
qui souhaitent se spécialiser.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Frans

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782100713127
Verschijningsdatum:
11/06/2014
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
170 mm x 240 mm
Gewicht:
438 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 67 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.