Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing des médias sociaux

Tracy L. Tuten, Michael Robert Solomon, Andreas Kaplan
Paperback | Frans
€ 27,00
+ 54 punten
Levering 4 à 6 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving


Marketing des médias sociaux


3e édition

Premier manuel à aborder le marketing des médias sociaux, cet ouvrage de référence combine concepts et cas pratiques, en liant le marketing des médias sociaux aux grands principes du marketing mix.

Le manuel montre comment les différents types de médias sociaux, tels que les blogs et microblogs comme Twitter, les communautés de contenu comme YouTube et les sites de réseaux sociaux comme Facebook s'intègrent et complètent la boîte à outils des marketeurs.

Le manuel traite également de questions essentielles, comme les moyens dont disposent les marques pour gérer leur image et communiquer sur les réseaux sociaux, le rôle des influenceurs et l'origine de leur impact et de leur capital social, ainsi que le calcul du retour sur investissement des médias sociaux.


Marketing des médias sociaux permet ainsi de comprendre la manière dont les entreprises utilisent - avec succès ou non - les médias sociaux pour atteindre leurs objectifs marketing.

Les points forts :



  • une partie entière consacrée à 10 études de cas ;


  • des exemples adaptés pour le public français ;


  • des encadrés de réflexion critique ;


  • un manuel lauréat du TAA Textbook Excellence Award.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
398
Taal:
Frans

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782326002111
Verschijningsdatum:
19/04/2019
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
170 mm x 240 mm
Gewicht:
616 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 54 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.