Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Les évolutions récentes des industries de la banque et de l’assurance sont prodigieuses : expansion du potentiel de la data, transformation des usages clients, irruption de l’IA, démultiplication des formes de connexion… Autant d’outils et de possibilités dont des entreprises disruptives se sont emparées pour concurrencer les sociétés de banque et d’assurance traditionnelles. Celles-ci sont-elles pour autant démunies ? Bien au contraire, elles font preuve d’innovation et de créativité pour renforcer et adapter leur relation client. Le Marketing de la banque et de l’assurance d’Antoine Gautier est leur outil indispensable pour prendre en compte les nouveaux besoins des consommateurs. Entièrement revue et enrichie de nouveaux cas d’entreprise et d’avis d’experts, cette troisième édition est à mettre entre les mains des responsables marketing qui veulent incarner l’avenir de la relation client.