Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Aan de basis hiervan liggen het doorgronden van de behoeften en wensen van de klant, het besluit welke deelmarkten de organisatie het best kan bedienen, en de ontwikkeling van waardeproposities waarmee de organisatie klanten aan zich kan binden, ze kan behouden en groei kan realiseren. Als de organisatie dit goed doet, plukt ze de vruchten op het gebied van marktaandeel, winst en klantaandeel. Meer dan andere marketingboeken presenteert en ontwikkelt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie – van begin tot eind – op een heldere en bondige manier.
De nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk worden behandeld. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant om daar waarde van de klant voor terug te krijgen. Marketing, de essentie biedt een praktische benadering, concepten worden toegepast in veel (lokale) voorbeelden waarin bekende en minder bekende bedrijven marketinguitdagingen beoordelen en oplossen.
Laat je inspireren door Marketing, de essentie en je zult ontdekken hoe belangrijk klantwaarde is, zowel in theorie als in de praktijk!
In de nieuwe editie van Marketing, de essentie is de structuur nog verder verbeterd, waarbij er meer focus ligt op de geïntegreerde marktbenadering. Daarnaast worden alle belangrijke trends in de marketingwereld uitgebreid besproken. Zo is vooral het hoofdstuk over online marketing flink geüpdatet en uitgebreid. Maar ook thema’s zoals customer journey, de deeleconomie en disruptive innovation komen aan bod.
De theorie wordt extra aantrekkelijk en toegankelijk gemaakt door nieuwe casestudy’s en aansprekende voorbeelden uit Nederland en België, waarbij er in de nieuwe editie meer aandacht is voor de b2b-markt.
Marketing, de essentie is geschreven als inleiding tot de marketing voor studenten in het hoger commercieel onderwijs. Daarnaast is het geschikt voor opleidingen waarin commercie geen hoofdrol speelt, terwijl de student wel inzicht dient te krijgen in dit vakgebied. Ook voor professionals in de marketing is deze actuele uitgave interessant.