• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Competences and Strategic Flexibility in China

Y Wang, R Li-Hua
Hardcover | Engels
€ 119,45
+ 238 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In the age of globalization, China presents a unique setting for organizations. However, the uncertainties and ambiguities prevalent in the Chinese business environment, in particular in the area of marketing competences and strategic flexibility, are neither well understood nor effectively negotiated by the international investment community. With examination of what is currently happening in terms of Chinese business, this book addresses Chinese business culture and its turbulent business environment. In particular, it discusses how firms build and leverage distinctive competences, capabilities of organizationhal learning and strategic flexibility to achieve superior customer-focused performance in fast-moving environments.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
261
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780230013506
Verschijningsdatum:
1/12/2006
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
148 mm x 223 mm
Gewicht:
444 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 238 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.