• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Communications

John Egan
Hardcover | Engels
€ 194,45
+ 388 punten
Uitvoering
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

How many marketing messages do you think you see a day? Why do some stick with us more than others? Why do we all remember the Cadbury's gorilla drummer or the Budweiser Frogs? What do they say about the brand? How will you communicate your own marketing messages just as successfully?

In this textbook, John Egan draws on years of both industry and academic experience to explain the why as well as the how of marketing communications. It covers all the essential topics that are relevant to your marketing communications course in a relatable and easy-to-read style. 'Insight' boxes provide insight into some of the latest industry practices, and with engaging examples ranging from HSBC to James Bond, to the Arab Spring and One Direction, this textbook will not only provide you with a solid foundation for working in 'marcoms'; it will make your study fun along the way.

For those looking to get ahead of their classmates and other job candidates, the textbook includes coverage of topical issues such as new technologies, ethical marketing and the regulatory environment to help you consider some of the cutting edge debates for assignments and future employment. There is also a companion website with additional study materials to help you go one further and stay ahead of the pack: study.sagepub.com/egan

This textbook is essential reading for all marketing communications courses at undergraduate and postgraduate levels as well as professional courses in Marketing.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
440
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781446259023
Verschijningsdatum:
27/01/2015
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
198 mm x 275 mm
Gewicht:
1106 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 388 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BOOK FRIDAY

50% korting

op een grote selectie boeken
BOOK FRIDAY
Black Friday: 50% korting op boeken
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.