• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Communications

Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies

Pr Smith, Ze Zook
Hardcover | Engels
€ 330,45
+ 660 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This newly updated, carefully structured accessible textbook provides students and practitioners with the skills they need to deliver successful marketing communications in today's fast-changing hypercompetitive markets.

The eighth edition of Marketing Communications continues to be a core resource covering all aspects of marketing communications from the planning stages and implementation to measuring data and campaign performance. Explore how to navigate buyer behaviour, social selling, Ad campaigns, PR campaigns, big data, marketing automation, AI, Virtual Reality and more with this comprehensive textbook.

Learn through current, real-world examples from global companies such as Tesla and TikTok and explore what it takes to build a truly integrated, successful marketing communications plan. Incorporating branding, customer journeys, customer insights and more, Marketing Communications also provides in-depth content on the legal requirements you need to develop your strategy including GDPR and AI rules and regulations. This edition is packed with intriguing examples from Ed Sheeran to Ariana Grande, from FIFA to KFC, from Guinness to Google and Airbnb to Amazon.

This edition looks in depth at ongoing impact of AI in all aspects of marketing communications ensuring that you have the tools necessary to reach today's time-poor customers while utilizing the latest technologies.

Marketing Communications will give readers the confidence to work in an environment of constant technological transformation to create fully integrated strategies and successful campaigns.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
760
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781398611733
Verschijningsdatum:
26/03/2024
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
190 mm x 249 mm
Gewicht:
1632 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 660 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.