Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Communications

Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies

Pr Smith, Ze Zook
Paperback | Engels
€ 66,45
+ 132 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

"The authors have the uncommon knack of taking the complex and explaining it in a clear, compelling way. I recommend it if you want to learn the principles of strategic communications and get structured suggestions to create better campaigns." Dave Chaffey, Co-founder and Content Director, Smart Insights

This book has the strongest focus of online and offline integration of any marketing communications textbook. A blended approach to marketing is in its DNA. Compared to the competition that too often uses a bolts-on approach to integration, this book is essential for giving students the precise skills employers will look for - to be able to implement genuinely integrated marketing campaigns.

This new, seventh edition combines professional and academic expertise to ground big picture theory into real-world case studies, drawing from cutting-edge global companies like Snapchat and Spotify, that will teach students the why behind the how. With increased focus on social media and the latest digital technologies, this new edition will teach students:

- How AI, the Internet of Things, Big Data, AR/VR and marketing automation can be used successfully in campaigns
- The opportunity and risks of social media
- How to navigate ethical and data management challenges
- How to use the current preferred digital marketing tools and technology

Covering the key themes of customer engagement, experience and journey, this book will allow students to become truly confident working in an environment of ongoing technological transformation.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
672
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780749498641
Verschijningsdatum:
31/12/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
189 mm x 245 mm
Gewicht:
1111 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 132 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.