• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing and Financial Management

New Economy - New Interfaces

David Walters, Michael Halliday
Paperback | Engels
€ 82,45
+ 164 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This text explores in great depth marketing decisions that have implications for financial management. The emphasis on the financial management side of marketing makes the book relevant to a wide variety of advanced undergraduate and postgraduate courses. The book illustrates, uniquely, the interface between finance and management and, in particular, how strategic marketing decisions affect a company's financial management in terms of sales volume, profitability, return on investment and other indices of performance. The book is innovative and of a high standard with a strong authorial team in David Walters and Michael Halliday, who are both professors at the Sydney Graduate School of Management, Australia.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
432
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781403940971
Verschijningsdatum:
1/03/2005
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
150 mm x 204 mm
Gewicht:
630 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 164 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.