Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing

Philip De Cleen
Paperback | Nederlands | Campus handboek
€ 39,99
Levering 2 à 3 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Hoe blijf je als merk relevant in een markt?
Hoe doorgrond je consumenten en zorg je voor tevreden klanten?
Hoe maak je slimme keuzes op vlak van digitaal, duurzaamheid en data?

Dit is een volledig herziene editie van de bestseller Marketing. Go with the flow. Het vormt een leidraad om de complexe wereld van marketing te herkennen en te analyseren. Het biedt een basis voor het formuleren van marketingstrategie en de uitvoering ervan.

Cruciale marketingtopics komen aan bod die op hun beurt sterk beïnvloed zijn door het maatschappelijk belang van duurzaaamheid en de technologische revolutie artificiële intelligentie:

  • Digitale Marketing
  • Omnichannel Marketing
  • Productinnovatie & prijszetting
  • Content & Conversatie management
  • Customer Experience
  • Marketing Strategie
  • UX, usability & marketing automation

Het zijn geweldige tijden voor marketeers. De mogelijkheden die er zijn om een merk op de markt sterk te laten presteren zijn nog nooit zo groot geweest. Denk aan snelle manieren om een nieuw product vorm te geven of AI-gedreven contentontwikkeling. Maar er is meer. De impact van duurzaamheid en AI op ecologisch, sociaal en beleidsmatig vlak is enorm. Hoe kan een marketeer hiermee omgaan?

Dit boek is ideaal voor iedereen die goesting heeft om de rijkdom van marketing te leren waarderen. En ook om een denkkader te leren doorgronden voor een slimme analyse van producten, diensten en digitale oplossingen. Denk maar aan Fenty, de NFT's van Adidas, Hipro, Yuma Labs of Barbie. Deze en veel meer merken staven het marketingmodel genaamd 'Flow Marketing Model'.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
350
Taal:
Nederlands
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789401477413
Verschijningsdatum:
9/10/2023
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Mass market (rack) paperback
Afmetingen:
173 mm x 243 mm
Gewicht:
680 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.