• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing

A Critical Textbook

Nick Ellis, James Fitchett, Matthew Higgins, Gavin Jack, Ming Lim, Michael Saren, Mark Tadajewski
Paperback | Engels
€ 100,45
+ 200 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

With a focus on introducing the key concepts of critical and alternative marketing, this text brings the real-world challenges and considerations of marketing to students. Both productive and positive, the approach taken offers other ways of looking at, and solving, marketing ′problems′.

Using examples and case studies to illustrate and discuss major alternative and critical perspectives on the subject, it enables students to constructively question the conventional assumptions, concepts and models with which they are already familiar.

- Each chapter in this book presents the alternative(s) approaches to the topic step by step

- Real world case studies and examples

- Fully supported with chapter pedagogy

- Features a Companion Website, including Instructor′s Manual

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
256
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781848608788
Verschijningsdatum:
9/12/2010
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
169 mm x 240 mm
Gewicht:
439 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 200 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.