Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Are you about to undertake a one semester or short course in marketing? If so, 'Marketing: The One Semester Introduction' is the book for you! Written by two of the most experienced and respected authors of the subject in the UK, it is specifically designed for those wanting a rapid and thorough introduction to marketing. This book: - is based on vast teaching experience and classroom testing to ensure that it precisely meets the needs of the business studies or modular marketing student - provides authoritative coverage of the subject, yet avoids becoming entangled in a mass of extra theory that may prove unhelpful for preliminary study - has an international viewpoint that guides the reader to the very heart of contemporary global marketing issues 'Marketing: The One Semester Introduction' provides exactly the right amount of theory and information to ensure rapid and high quality learning. With its succinct and clear style, the book represents an indispensable starting point for students of business studies and marketing.