Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing

Real People, Real Choices

Michael Solomon, Greg Marshall, Elnora Stuart
Paperback | Engels
€ 365,45
+ 730 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

For undergraduate Principles of Marketing courses.

Real people making real choices Marketing: Real People, Real Choices is the only text to introduce marketing from the perspective of real people, who make real marketing decisions, at leading companies everyday. Timely, relevant, and dynamic, this reader-friendly text shows readers how marketing concepts are implemented, and what they really mean in the marketplace. The 9th Edition presents more information than ever on the core issues every marketer needs to know, including value, analytics and metrics, and ethical and sustainable marketing. And with new examples and assessments, the text helps readers actively learn and retain chapter content, so they know what's happening in the world of marketing today. Also available with MyLab Marketing MyLab(TM) Marketing is an online homework, tutorial, and assessment program designed to work with this text to engage students and improve results. Within its structured environment, students practice what they learn, test their understanding, and pursue a personalized study plan that helps them better absorb course material and understand difficult concepts.
Marketing: Real People, Real Choices, 9th Edition is also available via Revel(TM), an interactive learning environment that enables students to read, practice, and study in one continuous experience.
Note: You are purchasing a standalone product; MyLab Marketing does not come packaged with this content. Students, if interested in purchasing this title with MyLab Marketing, ask your instructor for the correct package ISBN and Course ID. Instructors, contact your Pearson representative for more information.
If you would like to purchase both the physical text and MyLab Marketing, search for:
013463960X / 9780134639604 Marketing: Real People, Real Choices Plus MyLab Marketing with Pearson eText -- Access Card Package Package consists of:
  • 0134292669 / 9780134292663 Marketing: Real People, Real Choices
  • 0134293185 / 9780134293189 MyLab Marketing with Pearson eText -- Access Card -- for Marketing: Real People, Real Choices

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
608
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780134292663
Verschijningsdatum:
4/01/2017
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
216 mm x 274 mm
Gewicht:
997 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 730 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.