Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Grewal/Levy was designed for today's changing student population. It has a strong emphasis on experiential learning and focuses on the value that marketers create for the firm. This textbook also provides students with hands-on learning tools through Connect Marketing, and provides professors up to date tools every month through the monthly newsletter.It has a strong emphasis on experiential learning and focuses on the value that marketer's create for the firm. In addition the authors have incorporated the theme of Entrepreneurship throughout the text, building on Babson's reputation as the top school for entrepreneurship in the country. As one of the shortest of the hardback books on the market Grewal also fits the changing needs of professors to present a more concise look at key marketing concepts.