Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In Burrow's MARKETING, 5E students learn how current marketing technologies and practices relate to their personal goals and future careers. Students will be able to recognize effective marketing applications to create strategic plans for a large variety of business endeavors. This update maintains the hallmark integrated marketing approach seen in previous editions as students learn the foundations and functions needed to successfully market goods, services, and ideas to consumers. Professional development, customer service, and digital marketing strategies including social media are presented as key marketing skills for success. Emphasis on the Career Clusters, DECA Performance Indicators, and real-world applications highlight how these skills can be used in everyday life and future careers. While students study business, economics, selling, human relations, communications, logistics, promotion, product planning, and pricing, they also understand why marketing is crucial across all business operations. MindTap is the online solution for CTE courses that includes the full, interactive eBook, annotation and study tools, media, auto-graded assessment, data analytics, and more. MindTap for Marketing, 5th edition includes additional timely features such as examples of advertisements, stats and facts, digital marketing strategies, internet research activities, and case studies that will be updated in between editions to keep your course current in this innovative industry