Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Market Research In A Week E-BOOK

Market Research In Seven Simple Steps

Judy Bartkowiak
E-book | Engels
€ 3,99
+ 3 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Market Research just got easier
Every day in business we make decisions. To reduce the risk associated with making these decisions, it's essential to understand your consumer and your market, and this is why we conduct market research. Decisions are not taken in a vacuum; there are competitive products and services in your marketplace, which means that consumers can choose whether or not to buy your product. Some decisions are high risk such as launching a new product, changing the packaging of an existing product, making a price change, changing the creative direction or strategy of the advertising or selling into new markets. How will your consumers react to the decisions you make and how will your competitors respond?

This book takes you through the market research process from initial problem identification through research design, consideration of alternative methodologies, briefing an agency, questionnaire design and approval, to managing the project, analysis and presentation of results.

Whether you use an outside research agency or your own market research or consumer insight department, spending a week to understand the process will give you unique skills which will ensure that you get the research results you need that will address the marketing questions you have.

Each of the seven chapters in Market Research In A Week covers a different aspect:
- Sunday: Market research and project design
- Monday: The research brief and research proposal
- Tuesday: Qualitative market research
- Wednesday: Quantitative market research
- Thursday: Questionnaire and topic guide design
- Friday: Research analysis
- Saturday: Report writing and presentation skills

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781444159660
Verschijningsdatum:
7/06/2012
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Adobe DRM
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 3 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.