Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Often dismissed merely as Fragonard's sister-in-law, Marguerite Gérard (French, 1761-1837) was in fact one of the major artists working in France in the late eighteenth century. Initially Fragonard's pupil, then his assistant and finally his collaborator, she found success as an artist in her own right, becoming known for her portraits and sometimes voluptuous genre scenes. The only female genre artist of her time, she excelled in the treatment of reflections and surfaces, in the rendering of flesh, and in domestic scenes of daily life. Standing alongside Elisabeth Vigée Le Brun and Adélaïde Labille-Guiard, Marguerite Gérard is another in the distinguished company of French female artists of the late eighteenth and early nineteenth centuries whose major talents and formidable characters are now being rediscovered. Lavishly illustrated throughout, this engaging and comprehensive study - the first devoted to Gérard - includes detailed appendices and a complete catalogue raisonné of Marguerite Gérard's work.