Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As nursing expands its scientific base and moves into more qualitative approaches, it is important that nursing students have the opportunity to know more about the nurse theorists that offer qualitative theories and methods. One such theorist is Margaret Newman. In Margaret Newman, Joanne Marchione offers an exceptional discussion on this preeminent nursing theorist. Marchione skillfully describes the origin of Newman′s theory, the assumptions underlying the theory, the major concepts of meta-paradigm of nursing--including the nursing process--and propositions of the conceptual model itself. Also included are examples for application to practice and research (based on the author′s years of continuous experimentation and application of Newman′s theory), a bibliography of classic works, critiques and research, and a glossary of important terms.