Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This is a book that does what the title says, and is different from most business process mapping information in three key ways. First, it lets users capture all the knowledge that goes into a workflow in any kind of organization, including the most difficult kind of all; the tacit knowledge people bring to the job and carry in their heads. Second, it is simple, powerful, flexible, and easy to learn. Third, it does not require installing, learning, and applying a complicated program (sometimes requiring reorganization to support the software rather than the software supporting the organization). It was developed by the author in a 15-year long program of studying, analyzing, and improving avionics maintenance processes for the U.S. Navy and the Royal Canadian Air Force, and then applied to organizations of all kinds ever since, for more than two decades. It has been taught and applied by the author and others in many short courses. It works.