Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Mapping Managerial Implications of Green Strategy: A Framework for Sustainable Innovation

Mapping Managerial Implications of Green Strategy: A Framework for Sustainable Innovation

George Tesar, Hamid Moini, Olav Jull Sorensen
Hardcover | Engels
€ 134,45
+ 268 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Around the world, small manufacturing enterprises in market-based economies are facing daily challenges posed by emerging green imperatives and opportunities. These issues impact future decisions, allocation of resources, and encourage managers to refocus their strategies.This book investigates how smaller manufacturing enterprises commit to green marketing strategies, mapping all major parts of the design process throughout the entire value-creating channel. It draws together a comprehensive framework to understand, from the perspective of marketing management, what managerial considerations are important in committing to green initiatives.Presenting an active debate and policies on environmental sustainability for small and medium sizes manufacturing companies, it focuses on aspects of innovative marketing practices in response to the need for businesses to incorporate strategies that generate a smaller carbon footprint.Aimed at an international audience, Mapping Managerial Implications of Green Strategy is an invaluable resource for managers looking for green solutions, and doctoral and graduate students looking for research topics.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
212
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781786344809
Verschijningsdatum:
8/03/2018
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
157 mm x 231 mm
Gewicht:
498 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 268 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.