Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This elegant history considers a fascinating array of texts, cultural practices, and intellectual processes-including maps and mapmaking, poetry, travel writing, popular fiction, and encyclopedias-to chart the emergence of a new geographical consciousness in early modern Japan. Marcia Yonemoto's wide-ranging history of ideas traces changing conceptions and representations of space by looking at the roles played by writers, artists, commercial publishers, and the Shogunal government in helping to fashion a new awareness of space and place in this period. Her impressively researched study shows how spatial and geographical knowledge confined to elites in early Japan became more generalized, flexible, and widespread in the Tokugawa period. In the broadest sense, her book grasps the elusive processes through which people came to name, to know, and to interpret their worlds in narrative and visual forms.