Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El mayor potencial del libro, es que revoluciona la enseñanza típica y tradicional de los estudios de Derecho, haciendo copartícipes y responsables a los estudiantes de su propio aprendizaje. Además pone de relieve la importancia del trabajo docente y la necesidad de potenciar las competencias que requiere el mundo profesional en la actualidad. Este Libro constituye uno de los resultados del trabajo de un grupo de profesores, abogados, especialistas y estudiantes suscrito en el Proyecto de Innovación de la Universitat de València «Los Mapas Conceptuales como metodología docente activa dentro del Nuevo Espacio de Educación Superior Europeo». Recoge las experiencias del profesorado y personal colaborador en la innovación en sede de mapas conceptuales, aprendizaje cooperativo y enseñanza del Derecho, y su aplicación a diferentes Grados: Derecho, Derecho y ADE, Criminología de la Universitat de València y a los Grados en Derecho y en Relaciones Laborales y Recursos Humanos en la Universidad Miguel Hernández de Elche.