Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Managing Tourism Enterprises

Start-Up, Growth and Resilience

Craig Lee, Rob Hallak
Paperback | Engels
€ 59,45
+ 118 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Managing Tourism Enterprises: Start-up, Growth and Adaptability brings a new contribution to the literature on tourism management. It presents a comprehensive, educational text on the initiation, management, growth, performance and resilience of tourism enterprises in the age of digital disruption and global uncertainty.

The book addresses the unique characteristics of tourism enterprises, how they are created, how they are managed, the factors that drive business performance, and how they must be innovative, resilient and adaptable in order to succeed. The content draws on empirical research, grey literature, government data and case studies to present theoretical and practical knowledge on the successful management of tourism enterprises and their role in tourism destinations.

Managing Tourism Enterprises describes and includes essential business planning and teaching tools including:
  • feasibility analysis, marketing plan, and strategic planning tools
  • lecture slides for each chapter
  • case studies with each chapter
  • quiz and test questions
This is an essential book for undergraduate students completing 2nd and 3rd year courses on tourism management, with a focus on managing tourism enterprises; Postgraduate students undertaking courses specific to strategy and performance of tourism firms.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
192
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781789249422
Verschijningsdatum:
27/03/2023
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
517 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 118 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.