Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As globalization and internationalization efforts intensify, companies are faced with even greater challenges to manage the supply chain of their products and services, including various uncertainties that are political, environmental, economic, social, and technological. Having knowledge and understanding of Supply Chain Management (SCM) can assist companies in increasing the competitiveness within their global supply chain network. Updated with recent changes in concepts, technology, and practice, this fourth edition of Managing the Global Supply Chain offers a wide range of theories and constructs that are at the core of SCM, such as: inter-organizational relationships * information systems * distribution * production * innovation * procurement * sustainability * service * measurement systems * strategy * planning * and more. The book also includes illustrative cases to portray how companies deal with particular supply chain management issues. [Subject: Business, Supply Chain Management]