• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Managing Technology Entrepreneurship and Innovation

Managing Technology Entrepreneurship and Innovation

Paul Trott, Dap Hartmann, Patrick Van Der Duin, Victor Scholten, J Roland Ortt
Hardcover | Engels
€ 209,45
+ 418 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Managing Technology Entrepreneurship and Innovation is the first textbook for non-business based entrepreneurship courses, focussed on students with a background in science and technology. Its comprehensive, rigorous and yet accessible approach originates from the authors' considerable experience mentoring students as they turn their technological ideas into real-life business ventures. .

The text is separated into three parts providing a roadmap for successful entrepreneurial projects:

Part I focusses on how to create your venture, turning technology into businesses and how to link together entrepreneurship and innovation

Part II shows you how to grow your venture and make it profitable, looking at the early development of academic spin-outs and how to adapt your technology to the customers' needs.

Part III takes you through the day-to-day running on your business; whether to adopt a contingency or contextual approach, how to develop new products and services and alternative options for growth.

With a wide range of practical steps, lists of things to consider and guidelines on how to turn your technology based ideas into a successful business, this text will be essential for all non-business students who need to understand entrepreneurship, management and innovation. It will also prove a useful introduction to all Masters-level students taking these subjects in business schools.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
258
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780415677219
Verschijningsdatum:
27/11/2015
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
175 mm x 246 mm
Gewicht:
611 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 418 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BOOK FRIDAY

50% korting

op een grote selectie boeken
BOOK FRIDAY
Black Friday: 50% korting op boeken
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.