Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This text by Cliff Bowman and David Asch is designed for courses in strategic management, business strategy and business policy. It will be particularly suitable for MBAs, post experience students and undergraduates taking a one semester course. It will also appeal to practising managers in a wide range of organisations who are interested in developing a sound understanding of strategic issues. The book avoids an overly theoretical approach, concentrating instead on new ideas concerning the content and process of strategy and blending this with empirical findings in the area. The result is a book which focuses on implementing strategy, taking a more action oriented approach. Case study material arising from many years of teaching in leading management schools world-wide has also been included to make this an ideal text for a variety of courses.