• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Managing Media Services

Theory and Practice

William Schmidt, Donald Rieck
Hardcover | Engels
€ 135,95
+ 271 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Intended as a textbook for graduate (and some undergraduate) students in audiovisual and technology management classes, this book covers all aspects of the media manager's role, from supervision and budgeting to public relations and evaluation. Its pragmatic approach deals with such tasks as acquisitions, circulation, collection development and maintenance, facility design, managing legal issues, and dealing with technological change. The book also makes an excellent reference book for media managers in educational, corporate, government, and nonprofit agencies. Based on the more than 40 years of media management experiences of the present and previous authors, this new edition has been substantially revised to reflect the phenomenal technological changes in the field over the past 10 years.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
418
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781563085307
Verschijningsdatum:
15/01/2000
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
186 mm x 263 mm
Gewicht:
1102 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 271 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.