• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Managing Market Relationships

Methodological and Empirical Insights

Adam Lindgreen
Paperback | Engels
€ 44,45
+ 88 punten
Uitvoering
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Sole reliance on traditional marketing practices can cost a lot of money for little gain. That's why establishing, developing, and maintaining market relationships with customers and other stakeholders is often hailed as an effective means to achieve a sustained competitive market advantage. Despite this, the benefits of relationship marketing remain uncertain, and efforts in this arena often fail. Managing Market Relationships explains what relationship marketing entails, how it is implemented, how it evolves, and how it is controlled. Building on research with colleagues, Adam Lindgreen argues that companies must add value - either through their products and services or through their relationships, networks, and interactions. Readers are introduced to the buyer-seller market exchange model that recognizes the importance of relationship marketing but argues that it should co-exist with traditional marketing. The book offers guidance on how to develop, involve, and evaluate management and employees in relationship-building market activities. To avoid the one-size-fits-all approach to relationships, that so often leads to the premature death of managers' efforts, a relationship management assessment tool is provided that helps companies to question, identify, and prioritize critical aspects of relationship marketing. This timely and comprehensively researched book is essential reading for researchers, those involved in the professional training and development of marketers, and higher level students and practitioners who will want to learn more about relationship marketing, relevant research methodologies and how to use sound managerial models and tools.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
246
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138356467
Verschijningsdatum:
31/01/2022
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
154 mm x 234 mm
Gewicht:
362 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 88 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
KOM LANGS IN ONZE WINKELS

Hoera! Het is weer het Feest van het Boek

van 31/10 t.e.m. 03/11
KOM LANGS IN ONZE WINKELS
Feest van het Boek
WEDSTRIJD

Alleen in onze winkels: koop een boek en win een boekenfeest bij je thuis

Jij kiest welke topauteur misschien bij jou over de vloer komt!
WEDSTRIJD
Win een boekenfeest bij je thuis
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.