Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
It still holds true: information is not always the answer. Information is often part of the problem. While the main goal of information in the business place is to - able adequate decisions and actions, it can also lead to numerous negative effects: it can confuse, block creativity, or it can lead to hectic activism, stress and fatigue. Information can distract and divert attention, and it may even delay important - cisions - the paralysis by analysis. Strategies to avoid these dysfunctional effects of information can be divided into sender-based strategies and receiver-based strategies. In my previous research, I have looked at receiver-based strategies that outline effective ways of dealing with information overload. This book, by c- trast, analyzes sender-based strategies that aim at making content actionable by increasing its information quality. By offering relevant and sound information in a convenient and reliable manner, managers and information providers ranging from analysts to CEOs can not only optimize communication, they can also improve their reputation, employee satisfaction and customer loyalty. In a time where - formation has become a commodity or even a nuisance, this is a valuable strategy. The main premise of this book is consequently that information quality has - ready become a (if not the) decisive factor of the information economy. Many companies, however, are not managing this factor systematically.