• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Managing Global Customers

An Integrated Approach

George S Yip, Audrey J M Bink
Hardcover | Engels
€ 145,45
+ 290 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Multinational companies need to manage their relationships with multinational customers with a globally integrated approach. This book provides a systematic framework for developing and implementing such global customer management programs. It draws on in-depth research at over 20 major U.S. and European multinational companies, such as ABB, Bechtel, BP, Bosch, British Airways, Carrefour, Daimler-Chrysler, Hewlett-Packard, HSBC, IBM, Schlumberger, Shell, Siemens, Tesco, Unilever, Vodafone, Wal-Mart, and Xerox.

Readers will learn how to

- think about managing global customers in the context of their overall global strategy
- develop effective global customer management programs
- overcome barriers to implementation and success
- build better relationships with important customers
- get the entire company to engage with managing global customers

This book takes a strategic, total business, and not just sales approach to managing global customers. It also takes a customer as well as a supplier perspective. The book provides guidance on both strategy and implementation. Yip and Bink's Managing Global Customers takes a systematic and logic driven approach, yet provides many creative insights and practical advice.

Managing Global Customers highlights the rewards of taking a step beyond global account management to create a Global Customer Management approach, integrating globally all aspects of the relationship between supplier and customer. The book gives a framework that guides international companies in using their relationships with global customers to their full potential.

George Yip, author of the widely-praised Total Global Strategy, and Audrey Bink tackle in-depth one of the most important aspects of global strategy: How to manage global customers.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
288
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780199229833
Verschijningsdatum:
18/10/2007
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
163 mm x 239 mm
Gewicht:
548 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 290 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BUNDELPROMO

2+1 GRATIS op meer dan 200 producten

Profiteer nu van onze vroegboekkortingen
BUNDELPROMO
2+1 GRATIS op meer dan 200 producten
ACTIEPRIJS

€ 10 korting

op de Vivlio Light en Light HD e-reader
ACTIEPRIJS
Vivlio Light en Light HD e-reader met € 10 korting
AANGERADEN

Dé boeken bij jouw vakantiebestemming

door ons geselecteerd
AANGERADEN
Dé boeken bij jouw vakantiebestemming
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.