Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This compact guide to good management practice in contemporary higher education is aimed at academic managers looking to succeed in a senior role in a 21st-century university.
It covers key topics including managing academic staff, handling students as customers, thinking and acting entrepreneurially and strategically, and dealing with some of the most challenging issues faced by academic managers in todays world.
It is aimed at academic managers at all levels, from research group leaders and programme leaders to department heads and deans. It should be especially relevant to those who have been newly promoted into such roles. It will also be of value to those aiming ultimately for the most senior roles as provosts, presidents, and vice-chancellors.