Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book presents an in-depth study of an educational change at a time of extreme socio- political adjustment in Hungary during the 1990s. It looks in detail at the change process, and in particular at how the expected outcomes of the change needed to be constantly adjusted over time in response to the ever altering local and wider contexts in which it was situated. It illustrates the wide range of micro and macro factors that influence any change process. These range from the beliefs, feelings and behaviours of the individuals charged with its implementation, to the changes in the wider geo-political environment that affected its funding and continuation. It thus provides a detailed case study of the manner in which one educational institution in Central Europe tried to adapt to the very different social and political realities of the post-communist era. While the experiences detailed are of course unique to the people, time and place within which they are situated, many of the issues raised are potentially of wider relevance to the leadership and management of educational changes in other contexts.