Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Managing Customer Value: One Stage at a Time

Dilip Soman, Sara N-Marandi
Hardcover | Engels
€ 99,45
+ 198 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

How do you take individuals who have never done business with your organization and work on them till some of them eventually become the best possible customers that you have? How do you decide how much to spend on various marketing tactics? How do you think about the pricing decision with a view to optimizing the value of your customers as assets? Where do you start -- what tools do you use -- what heuristics are useful in making these decisions? This book attempts to answer questions such as these. The one-sentence summary of the answer, though, is simple -- hold the individuals hands and walk them through a value chain, one stage at a time.This book is written for an advanced student of business, as well as for the practicing manager, and presents an integrated view of the marketing function. In particular, it focuses on all the activities that a firm engages in to create and manage value, and not just the customer-facing activities. In that sense, it links the traditional views of customer value with the finance, accounting, human resources, organizational behaviour, information technology and operations functions. The content is meant to be prescriptive -- it describes a process for value creation and management, yet analytical; theoretical, yet empirically driven. It urges the reader to think about the customer value function to be organized along activities that the firm would like the customers to engage in, not activities that the firm engages in. It presents a framework that is not only conceptually driven but also has a sound mathematical basis.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
416
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789812838278
Verschijningsdatum:
21/10/2009
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
157 mm x 229 mm
Gewicht:
725 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 198 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.