Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Managing Customer Experience and Relationships

A Strategic Framework

Don Peppers, Martha Rogers
Hardcover | Engels
€ 132,95
+ 265 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Every business on the planet is trying to maximize the value created by its customers

Learn how to do it, step by step, in this newly revised Fourth Edition of Managing Customer Experience and Relationships: A Strategic Framework. Written by Don Peppers and Martha Rogers, Ph.D., recognized for decades as two of the world's leading experts on customer experience issues, the book combines theory, case studies, and strategic analyses to guide a company on its own quest to position its customers at the very center of its business model, and to "treat different customers differently."

This latest edition adds new material including:

  • How to manage the mass-customization principles that drive digital interactions
  • How to understand and manage data-driven marketing analytics issues, without having to do the math
  • How to implement and monitor customer success management, the new discipline that has arisen alongside software-as-a-service businesses
  • How to deal with the increasing threat to privacy, autonomy, and competition posed by the big tech companies like Facebook, Amazon, and Google
  • Teaching slide decks to accompany the book, author-written test banks for all chapters, a complete glossary for the field, and full indexing

Ideal not just for students, but for managers, executives, and other business leaders, Managing Customer Experience and Relationships should prove an indispensable resource for marketing, sales, or customer service professionals in both the B2C and B2B world.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
512
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781119815334
Verschijningsdatum:
26/04/2022
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
186 mm x 261 mm
Gewicht:
1002 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 265 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.