Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Managing Customer Experience and Relationships

A Strategic Framework

Don Peppers, Martha Rogers
Hardcover | Engels
€ 118,95
+ 237 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Boost profits, margins, and customer loyalty with more effective CRM strategy

Managing Customer Experience and Relationships, Third Edition positions the customer as central to long-term strategy, and provides essential guidance toward optimizing that relationship for the long haul. By gaining a deep understanding of this critical dynamic, you'll become better able to build and manage the customer base that drives revenue and generates higher margins. A practical framework for implementing the IDIC model merges theory, case studies, and strategic analysis to provide a ready blueprint for execution, and in-depth discussion of communication, metrics, analytics, and more allows you to optimize the relationship on both sides of the table. This new third edition includes updated examples, case studies, and references, alongside insightful contributions from global industry leaders to give you a well-rounded, broadly-applicable knowledge base and a more effective CRM strategy. Ancillary materials include a sample syllabus, PowerPoints, chapter questions, and a test bank, facilitating use in any classroom or training session.

The increased reliance on customer relationship management has revealed a strong need for knowledgeable practitioners who can deploy effective initiatives. This book provides a robust foundation in CRM principles and practices, to help any business achieve higher customer satisfaction.

  • Understand the fundamental principles of the customer relationship
  • Implement the IDIC model to improve CRM ROI
  • Identify essential metrics for CRM evaluation and optimization
  • Increase customer loyalty to drive profits and boost margins

Sustainable success comes from the customer. If your company is to meet performance and profitability goals, effective customer relationship management is the biggest weapon in your arsenal--but it must be used appropriately. Managing Customer Experience and Relationships, Third Edition provides the information, practical framework, and expert insight you need to implement winning CRM strategy.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
624
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781119236252
Verschijningsdatum:
14/11/2016
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
175 mm x 234 mm
Gewicht:
1133 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 237 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.