• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Managing and Marketing Technology

David Ford, Mike Saren, Michael Saren
Paperback | Engels
€ 113,95
+ 227 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This text proposes that strong management of a firm's technology improves both the marketing potential of existing products and allows firms to identify opportunities for new products through the systematic analysis and assessment of their technological and marketing capabilities. It demonstrates how firms can conduct a technology audit, acquire, exploit and manage technology to develop a technology strategy to take the company forward. Practical and applied, the text should provide managers and students with a valuable insight into the relationship between technology, product development, marketing and management. The final chapter is a detailed case study showing the process of auditing and implementing technology strategy.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
256
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781861525949
Verschijningsdatum:
1/03/2001
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
189 mm x 246 mm
Gewicht:
489 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 227 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.