Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The third book in the five-volume Community Oral History Toolkit takes the planning steps outlined in Volume 2 and puts them into action. It provides the practical details for turning your plans into reality and establishes the basis for guiding your project through the interviews to a successful conclusion. Project managers are given concrete, useful advise on how to manage people, money, technology, publicity, and administrative tasks from the beginning to the end of the project. Volume 3 outlines details for developing the necessary forms to properly administer a community oral history project (sample forms provided). The authors advise how to recruit volunteers and interviewees and provide helpful tips for conducting thorough interview and transcription training sessions and how to make arrangements for the life and safety of the project one the interviews are complete.