Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Manager's Guide to Social Media

Scott Klososky
Paperback | Engels | Briefcase Books (Paperback)
€ 19,95
+ 39 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

JUMP START PRODUCTIVITY, PROFITABLILITY, AND BUSINESS GROWTH WITH SOCIAL MEDIA!

Facebook, Twitter, and YouTube have changed everything. Some managers fear their employees will waste entire days using online social media. Smart managers, though, understand that social media is a powerful tool for engaging customers and growing their business.

Manager's Guide to Social Media is a primer on the biggest thing in business since the Internet itself, helping you successfully implement social media technologies in the workplace. Learn how to:

  • Manage your company's online reputation
  • Set internal policies on the proper use of social media
  • Build rivers of information to outsmart the competition
  • Implement social tools internally to support virtual teams
  • Forecast the next trends in social media

Briefcase Books, written specifically for today's busy manager, feature eye-catching icons, checklists, and sidebars to guide managers step-by-step through everyday workplace situations. Look for these innovative design features to help you navigate through each page:

  • Key Terms: Clear definitions of concepts and jargon
  • Smart Managing: Tactics and strategies for managing social media in the workplace
  • Tricks of the Trade: Insider tips for getting the most out of social media
  • Mistake Proofing: Common pitfalls and how to avoid them
  • Caution: Warning signs to keep an eye out for
  • For Example: Stories and insights from the front lines of social media management
  • Tools: Specific procedures, tactics, and hands-on techniques

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
208
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780071754330
Verschijningsdatum:
27/12/2010
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
155 mm x 228 mm
Gewicht:
276 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 39 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.