Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Managers As Mentors is a rapid-fire read and a provocative guide to helping associates grow and adapt in today's tumultuous organizations. This new edition has been thoroughly revised and updated. Chip Bell and Marshall Goldsmith place increased emphasis on the mentor as a learning catalyst for the protege rather than someone who simply hands down knowledge--crucial for younger workers who prize growth opportunities even more than prior generations and who tend to distrust hierarchy. As with previous editions there is a fictional case study of a mentor-protege relationship running through the book, but this is augmented with six actual case studies of top CEOs from organizations like The Nature Conservancy and Bloomin' Brands, who relate key mentoring experiences in their lives. The new chapters cover topics like the role of mentoring in spurring innovation and mentoring a diverse and dispersed workforce accustomed to interacting and getting information digitally. Also new to this edition is the Mentor's Toolkit, six resources to help in developing the mentor-protege relationship. This hands-on guide takes the mystery out of effective mentoring, teaching leaders to be the kind of confident coaches integral to learning organizations.