Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Das Buch "Management von Veränderungen - Eine Einführung in die Problematik des Wandels von Unternehmen" beantwortet Studierenden wie Praktikern Grundfragen des Veränderungsmanagements, analysiert existierende Ratschläge aus Theorie und Praxis und zeigt in einem Übersichtsmodell, wie personelle Barrieren durch professionelles Veränderungsmanagement überwunden werden können. Ferner erläutert das Buch verschiedene Zeitmodelle im Veränderungsmanagement und fördert das ganzheitliche Verständnis dieser komplexen Aufgabe.