Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Do you struggle making sure your staff does the right thing, in the right way, and at the right time? Managing people can be a daunting task, even for those managers who have had good and extensive management training. Anyone can accidentally fall into hard-to-recognize traps when communicating performance goals or process improvements to co-workers and staff. As our high-tech environment creates a greater need for social and communication skills in the workplace, avoiding these traps is becoming more critical. In this guide, Larry Miller, a human resources expert, walks you through how to: - confront people to solve problems; - repeat critical messages to promote action and results; - question assumptions when deciding who to hire; and - measure the right things when evaluating employees. The author also explores how to lead by example, communicate well with others, avoid hasty conclusions, and choose the right words to inspire improved performance. Regardless of the size of company, type of company, or requirements and duties of any job, management traps occur. Avoid or resolve these traps and improve your bottom line in the process with the lessons in this guide.