Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Beim Management interorganisationaler Beziehungen geht es darum, auf den Aufbau, die Pflege und die Entwicklung von Geschäftsverbindungen zwischen Organisationen in Märkten zu setzen, in eher kooperativer Form Allianzen, Netzwerke oder ganze Organisationscluster zu steuern oder, wie im Konzern, die Möglichkeiten hierarchischer Koordination auszuloten. Zur systematischen Vertiefung dieses komplexen Managementprozesses wird ein Konzept entwickelt, das nicht nur auf die vielen Formen interorganisationaler Beziehungen, sondern vor allem auf die Entwicklung und die Qualität der Interorganisationsbeziehungen sowie auf die Managementpraktiken abstellt, die diese Qualitäten erst schaffen. Dazu wird eine Prozessperspektive eingenommen, die auf praktisches Handeln fokussiert.