Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Management et marketing du luxe

à l'heure du numérique et du développement durable

Michel Chevalier, Gérald Mazzalovo
Paperback | Frans
€ 44,10
+ 88 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

À travers une approche internationale, cet ouvrage présente les axes de gestion, de marketing et de création spécifiques aux industries du luxe. Écrit par des experts du secteur, il propose :


  • une approche générale des principaux secteurs du luxe que sont la mode, les parfums et cosmétiques, les vins et spiritueux, la joaillerie et l'horlogerie, la maroquinerie ou encore l'hôtellerie ;

  • une analyse des enjeux stratégiques pour l'entreprise ;

  • une description des aspects opérationnels des fonctions de création, de communication, de distribution et de logistique ;

  • des instruments analytiques pour approfondir la gestion de l'identité des marques.


Les apports de cette nouvelle édition :


  • un développement sur le nouveau luxe ;

  • une description du secteur de l'hôtellerie ;

  • un chapitre actualisé sur l'authenticité et le développement durable dans le luxe ;

  • un nouveau chapitre sur la communication à l'heure du numérique ;

  • les clients du luxe : focus sur les clients chinois et asiatiques ;

  • tous les chiffres du secteur actualisés : taille des marchés, chiffres d'affaires et rentabilité des principales entreprises ;

  • de nouveaux outils d'analyse de la marque et de son positionnement ;

  • des exemples décrivant plus de 450 marques.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Frans

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782100806508
Verschijningsdatum:
14/04/2021
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
170 mm x 240 mm
Gewicht:
775 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 88 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.