Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Recent examples of corporate, national and international ethical and financial scandals and crises have created a need to bolster the ethical acumen of managers through business education imperatives. This topical book forms an important part of the debate on the development of ethical business leaders and provides empirically grounded, theoretical insights for rethinking business curricula requisite for understanding and meaningfully confronting an ethical vacuum that sometimes exists in business. "Management Education for Integrity" explains how curricula should be streamlined and rejuvenated to ensure a high level of integrity in management education, providing numerous examples of new tools, teaching methods, integrity sensitization and development exercises and ethical management education assessment approaches. Chapters include: fostering integrity in business curricula; a critique of ethics education in management; measuring best practices in management education for integrity capacity; encouraging moral engagement in business ethics courses; management education for behavioral integrity; and scenario-based approach as a teaching tool to promote integrity awareness.