Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book explores the experience and identity of Australian male primary (elementary) school teachers and the way that society perceives, treats and positions them. It documents their experience of crossing-over into a career commonly regarded as 'women's work', and charts the advantages and disadvantages they face as a result of their maleness. The book concludes that their experience is likely to be complex, contradictory and problematic, and that their choice to cross-over into women's work such as primary teaching often yields a unique and complex mixture of experiences that are poorly understood by both themselves and others. This book articulates the issues at stake for male primary teachers and provides a language and framework that enables the relevant issues to be addressed within education policy, teaching practice and teacher education. It also calls for new and more sophisticated societal debates and discourses about male primary teachers that will adequately accommodate the complexity, joys and sometimes precarious nature of their experience.