Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Making Sense of Secondary Science

Research into children's ideas

Rosalind Driver, Ann Squires, Peter Rushworth
€ 58,45
+ 116 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

What ideas do children hold about the natural world?

How do these ideas affect their learning of science?

Young learners bring to the classroom knowledge and ideas about many aspects of the natural world constructed from their experiences of education and from outside school.  These ideas contribute to subsequent learning, and research has shown that teaching of science is unlikely to be effective unless it takes learners' perspectives into account.

Making Sense of Secondary Science provides a concise, accessible summary of international research into learners' ideas about science, presenting evidence-based insight into the conceptions that learners hold, before and even despite teaching.  With expert summaries from across the science domains, it covers research findings from life and living processes, materials and their properties and physical processes

This classic text is essential reading for all trainee secondary, elementary and primary school science teachers, as well as those researching the science curriculum and science methods, who want to deepen their understanding of how learners think and to use these insights to inform teaching strategies.  It also provides a baseline for researchers wishing to investigate contemporary influences on children's ideas and to study the persistence of these conceptions.

Both components of Making Sense of Secondary Science - this book and the accompanying teacher's resource file, Making Sense of Secondary Science: Support materials for teachers - were developed as a result of a collaborative project between Leeds City Council Department of Education and the Children's Learning in Science Research Group at the University of Leeds, UK. 

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
210
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138814479
Verschijningsdatum:
24/09/2014
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
326 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 116 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.