Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Managing a dental practice has become increasingly complex in recent years, after changes within both the National Health Service and the private sector. Modern dental practice requires that dentists meet demanding business and management challenges as well as employing their clinical expertise. However, most dentists receive little or no formal training in practice management. In this book established management principles are applied specifically to dentistry. It shows how to best serve the interests of patients by effective management of staff, finances, premises and resources. It assumes no prior knowledge, is concise and offers clear, practical advice. It is the definitive guide for dentists, vocational trainees, dental students, practice managers and administrators, and a useful reference for those undertaking the DGDP and MGDS examinations.